טבעות אירוסין

טבעות אירוסין הן הטבעות שמעניקים לבנות הזוג בשעה שמציעים להן נישואין, או במסיבת הנישואין. אתר זה מספק אינפורמציה חיונית למי שעומד להציע נישואין, ורוצה לרכוש טבעת אירוסין עבור אהובתו. מה ההבדל בין טבעות אירוסין לטבעות נישואין? מה צריך לדעת לפני שניגשים לחנות התכשיטים? האם צריך לבחור בטבעת יהלום? אולי טבעת פנינה? או שבכלל טבעת המשובצת באבני חן? כל אלה תכשיטים יפים וראויים אבל מה המתאים ביותר. כיצד לבחור טבעת אירוסין, ולדעת שהיהלום שבטבעת הוא אכן יהלום מקורי? ואיך תוודא שברכישת טבעת האירוסין אתה מקבל תמורה הולמת לכספך?  אתר זה יפתור לך את כל השאלות וההתלבטויות העולות בנושא של טבעות אירוסין.

איך לבחור טבעת אירוסין
הליך בחירת טבעת אירוסין, עשוי להיות מעט מבלבל עבור מרבית הגברים. מכיוון שברוב המקרים מדובר ברכישת טבעת היהלום הראשונה שאי פעם הם יקנו, הרי שצריך לדעת ולהבין מספר עובדות הכרוכות בנושא של טבעות אירוסין. החלטת להציע לה נישואין, יפה מאוד! אוקי, כבר הכנת הכל אתה יודע היכן תתבצע הצעת הנישואין, קבעת את המועד, הכנת את הרקע לאירוע, אבל יש תמיד את השלב הזה שהגבר כורע ברך ושואל את הבחורה, התינשאי לי? ואז הוא שולף קופסה עם טבעת, זאת לא טבעת נישואין, הרי את טבעת הנישואין הוא יענוד לה בחופה. אז איזו טבעת זו? זוהי טבעת אירוסין. בשונה מטבעות נישואין, טבעות אירוסין הן טבעות המורכבות משני חלקים.

7 דברים שצריך לדעת לפני שקונים טבעת אירוסין
איך לבחור טבעת אירוסין? מה צריך לקחת בחשבון בעת רכישת טבעת האירוסין, איך לדעת באיזה יהלום לבחור לטבעת? מאיזה זהב צריכה להיות הטבעת עשויה? לא מומלץ לרכוש טבעות אירוסין זולות, מכיוון שהטבעות הללו נשארות לכל החיים, תמיד מוטב להשקיע כסף טוב, מכיוון שלטבעות אירוסין קונוטציות רגשיות, והן מסמלות את הקשר בין בני הזוג. כמובן שאתה צריך לוודא שתקבל תמורה הולמת לכספך, ושהטבעת אכן תהיה שווה את מחירה. יש הרבה מאוד סוגים של טבעות אירוסים, אז איך לדעת מה לבחור? שיקולים והחלטות שיש לקחת בחשבון עוד בטרם רכישת טבעת האירוסין הם, האם בת הזוג מעדיפה טבעת זהב או טבעת פלטינה – זהב לבן, אולי בכלל היא מעדיפה טבעת מכסף?
 
האם לחגוג מסיבת אירוסין
באיזה מקרים שווה לשקול לחגוג את האירוסין במסיבה? אילו החלטות צריך לקבל לאחר שטבעת האירוסין נענדה על ידה של הבחורה? ועוד רעיון יפה שניתן ליישם לאחר מסיבת האירוסין. בין אם טבעת האירוסין כבר הוענקה או בין אם אתה מתכוון להעניק טבעת יהלום – טבעת אירוסין לבת זוגך, הרי שזה הזמן שבה עולה השאלה, האם לחגוג מסיבת אירוסין? אין זה אירוע חובה, וכמובן שניתן להמתין לאירוע הגדול – החתונה עצמה, אבל ישנם מקרים בהם זוגות מחליטים לחגוג את מסיבת האירוסין.


להחזיר את טבעת האירוסין או להשאיר אצלי?
לימור מבאר שבע שלחה לנו את השאלה הבאה: החבר שלי הציע לי נישואין ונתן לי במתנה טבעת אירוסין יקרה משובצת ביהלום, לצערי הרב החתונה בוטלה. אני אומרת לצערי מכיוון שלא אני עצמי ביטלתי את החתונה אלא החבר שלי, בהשפעת האמא שלו, שלא כל כך חיבבה אותי מהתחלה. לאחר הצעת הנישואין, התחלתי להרגיש משב רוח צונן מהכיוון של ההורים שלו, וכשהייתי אצלם בבית, אמא שלו אפילו לא החליפה איתי מילה. שאלתי אותה מה שלומך, והיא אפילו לא ענתה. שבוע לאחר מכן, החבר שלי הודיע לי שכניראה שלא תהיה חתונה. בהתחלה עוד חשבתי שיש סיכוי שהוא ישנה את דעתו, הרי הוא זה אשר הציע לי נישואין, ואני רק נעתרתי לבקשתו, אבל מהר מאוד הבנתי שכל עוד אמא שלו משפיעה עליו, החתונה הזאת לא תתקיים לעולם. לפני מספר ימים החבר שלי התקשר אלי וביקש לדבר איתי, חשבתי שהוא חזר בו, ושהוא מעוניין לחזור, האמת היא שלא ידעתי איזו תשובה לתת לו אם הוא יגיד שהוא מצטער והוא רוצה לחזור, ולקיים את החתונה. אבל ציפתה לי הפתעה – הבחור ברוב חוצפתו ביקש את הטבעת בחזרה. תשמעי לימור הוא אומר לי, אני שילמתי הרבה מאוד כסף על טבעת היהלומים הזאת, ואנחנו נפרדנו. הזכרתי לו שזה לא שאנחנו נפרדנו, אלא שהוא זה שנפרד ממני, ואמרתי לו שאני צריכה לחשוב על זה, אם להחזיר לו את הטבעת. מה דעתכם?
מדוע דווקא טבעת יהלומים לאירוסין
בעוד שכל טבעת עשויה להתאים לאירוסין, ולהצעת הנישואין, הרי שהסטנדרט המקובל הוא להעניק טבעת יהלום. יש לכך מספר סיבות. ראשית, טבעות אירוסין מאפשרות חופש פעולה רב יותר מאשר טבעות נישואין. בשעה שלגבי טבעות נישואין ישנם כללים, והטבעת צריכה להיות עגולה ומושלמת, הרי שבטבעות אירוסין האפשרויות מגוונות יותר – וזוהי הסיבה לכך שעם השנים התפתח הטרנד של טבעות יהלום להצעות הנישואין. טבעות אירוסין הן תכשיט שנשאר הרבה לאחר החתונה, מכיוון שאלה הן טבעות יהלום ,והן שונות מאוד מטבעות הנישואין המסורתיות, כך שהאישה תמשיך לענוד את טבעת היהלום גם בשנים הבאות, ושנים רבות גם לאחר החתונה, באירועים שונים ורבים. נשים אוהבות יהלומים, האם ראית פעם בחורה מראה לחברה שלה את טבעת היהלומים שהיא קיבלה מבן הזוג שלה?

טבעות אירוסין – איך לקבל תמורה מלאה לכספך
היהלומים המשובצים בטבעות אירוסין מסמלים אהבה נצחית. יהלומים אינם מתכלים, אינם נגמרים ומחזיקים מעמד זמן רב. יהלומים עוברים מדור לדור, מכיוון שהם לתמיד. היהלום הוא אבן יקרה, ולכן גם מעביר את המסר הבלתי נמנע, את יקרה לי. היהלום גם נתפס כמשהו מהחלום, משהו מאגדות מסעירות דמיון, אשר סיפרו לנו בילדותנו. ביהלום גלומה משמעות רבה, יהלומים מזכירים לנו אוצרות יקרים ומסתוריים. לא פלא שהיהלום מקושר בתודעה האנושית הכלל עולמית כמשהו רומנטי ואלגנטי המעיד על עושר ועל חיים מאושרים ונטולי דאגה. היהלום הוא מוצר מותרות ופאר,המזכיר לנו נסיכות, מלכים מלכות ואנשי אצולה. מרבית האנשים הרוכשים טבעת אירוסין, זוהי עבורם הפעם הראשונה בה הם רוכשים יהלום בימי חייהם. אם זאת הצעת הנישואין הראשונה שלך, אז גם סביר להניח שאתה בחור צעיר, ואין לך נסיון עשיר ברכישת יהלומים. זוהי גם הסיבה שרבים חשים במבוכה וחוסר ידע כאשר מגיע הזמן להציע נישואין לבחירת לבם, והם צריכים לבחור טבעת אירוסין. יש הטוענים שלבחירת היהלום לטבעת יש השפעה על מערכת היחסים.

איך לבחור יהלום איכותי לטבעת האירוסין
יהלום איכותי נבחן בארבעה פרמטרים. אם כן מהם הפרמטרים הקובעים את איכותו של היהלום? פרמטר אחד הוא החיתוך - הליטוש והגימור של היהלום – זה משפיע על הברק והנצנוץ של היהלום. הפרמטר השני הוא הבהירות והצלילות של היהלום – עד כמה היהלום נקי וצלול. יהלום צלול נטול פגמים או בועות. בלי נקודות שחורות או לבנות בתוך היהלום. מומלץ להתבונן ביהלום הן בעין רגילה, והן תחת זכוכית מגדלת. מהיכן תשיג זכוכית מגדלת? כל בעל חנות תכשיטים רציני, או כל יהלומן רציני יספק לך ברצון זכוכית מגדלת המיועדת לבדיקת היהלום. זוהי זכוכית מגדלת המגדילה פי עשרה ומאפשרת לבחון יהלומים ולגלות אם הם מושלמים או שקיימים בהם פגמים קלים יותר או קלים פחות. יהלום מושלם דרך עדשת זכוכית המגדלת עולה יותר, אבל גם יהלום אשר בעין רגילה נראה מושלם, עדיין בעל ערך אפילו אם נמצא פגם קל דרך עדשת זכוכית המגדלת.

טבעות אירוסין

טבעות אירוסין – מה עוד אתה צריך לדעת
ברכישת טבעת אירוסין יש לתת את הדעת על היהלום עצמו אשר ישובץ בטבעת האירוסין, אך גם יש לתת את הדעת על טבעת הזהב ובמשבצת בה ישובץ היהלום. מה עדיף, טבעת זהב 24 קראט, 18 קראט, או אולי 14 קראט? ואולי בכלל עדיף זהב לבן אולי  פלטינה? היהלום משובץ בתוך מסגרת, אשר מתחברת אל טבעת האירוסין. בטבעות אירוסין אין היהלום משובץ ישירות על הטבעת עצמה, אלא משובץ לבסיס, שמתחבר אל הטבעת. אתה מעוניין בשיבוץ היהלום באופן אלגנטי כך שהיהלום ייראה כיהלום שבכתר – אחרי הכול היהלום הוא הכוכב. קיימים מספר משבצות המתאימות לשיבוץ היהלום. משבצת טיפאני מחזיקה את האבן היקרה בעזרת ארבע או שש זיזים, בהתאמה לצורת חיתוך היהלום. אגב עליך לוודא שהזיזים הללו, השיניים הללו שמחזיקים את היהלום במשבצת עשויים מזהב לבן, פלטינה, מכיוון שזהב צהוב ייתן ליהלום גוון צהבהב לא רצוי.
 באיזו חנות תכשיטים לקנות טבעת אירוסין
בשעה שאתה שואל את עצמך היכן ניתן להשיג טבעות אירוסין, היכן לקנות יהלום לטבעת האירוסין, עליך לקחת בחשבון שכיום ניתן לרכוש יהלומים וטבעות אירוסין באופן המסורתי בחנויות התכשיטים, ממש כפי שעשו הוריך, או דודיך, אבל כיום ניתן לבצע רכישה של טבעות יהלום באינטרנט. כן אפשר היום אפילו להיכנס לאתר זאפ ולחפש טבעות אירוסין, להשוות מחירים ולהתרשם. זהו שילוב מעניין, בעצם לחפש באינטרנט אבל להגיע לחנות אמיתית, חנות פיזית שבה ניתן לראות את היהלומים ואת טבעות האירוסין במציאות.
להמשך הכתבה


לקנות טבעת אירוסין באינטרנט – האם זה כדאי?
בעקבות מהפכת המידע וכניסתו המאסיבית של האינטרנט לכל תחומי חיינו, נוצרה ההזדמנות לבצע רכישה של טבעות אירוסין, טבעות נישואין ושלל תכשיטים, דרך האינטרנט. האם זה כדאי? מעולם לא היה קל יותר לרכוש טבעות אירוסין המשובצות יהלומים, כפי שניתן כיום. אתה עושה חיפוש באינטרנט לטבעות אירוסין, אתה מתבונן בתמונות המרהיבות שמופיעות על המסך, עובר על המחירים, מאתר את הטבעת שנראית לך, מוסר את פרטי כרטיס האשראי שלך, והטבעת מגיעה עד אליך הביתה. אפשר גם לעשות חיפוש באנגלית ולהזמין מחו''ל, נשמע טוב? ובכן, אם היה מדובר במוצר צריכה אחר, כגון מכונת כביסה או מסך פלסמה ייתכן שהייתי אומר לך ששווה לבצע את הרכישה באינטרנט, הרי אני בעצמי רכשתי לא מכבר דרך האינטרנט מכונת כביסה, והייתי מאוד מרוצה מהרכישה. מכונת הכביסה הגיעה אליי עד הבית, טכנאי הגיע כדי להסביר אודות הפעלתה. לא חייבו אותי אפילו על ההובלה, והטכנאי לא דרש תשלום בעבור חיבור מכונת הכביסה וההסבר לגבי הפעלתה.

מדוע לקנות יהלום יקר לטבעת האירוסין
בעת רכישת טבעת אירוסין עולות שאלות וספקות לגבי ההשקעה ביהלום. האם להשקיע ביהלום יקר גדול יפה ומלוטש היטב שמחירו נע בין 10 אלפים ל 15 אלף שקלים, או שאולי כדאי להסתפק ביהלום קטן ופשוט מאיכות נמוכה יותר ובמחיר זול? בשעה שהרכישה מושפעת מיכולתו הכלכלית של החתן המיועד,הרי שעדיין יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים. ישנו שיר של זמר מאוד מפורסם בישראל שהפזמון שלו אומר, יש לי רק חלום לקנות לך יהלום. מדוע הוא חולם לקנות לה יהלום? למה הוא לא חולם לקנות לה מכונית יונדאי, או לקנות לה שמלה חדשה?

טיפים לרכישת יהלומים וטבעות אירוסין
יש כמה דברים חשובים שעליך לדעת כשאתה מתכוון לרכוש יהלום עבור טבעת האירוסין של זוגתך. אם בעל חנות התכשיטים אומר לך שזה יהלום שלושת רבעי קראט, תוודא האם זה יהלום 75 נקודות. מדוע זה משנה? לעתים תכשיטנים קוראים לטווח של יהלומים שלושת רבעי קראט. למשל, רבים מהתכשיטנים ייקראו ליהלום שהוא בטווח של 65 נקודות עד 75 נקודות – יהלום שלושת רבעי קראט. אבל כאשר מודדים את היהלום בנקודות, אז אתה מקבל תמונה מדויקת לגבי משקל היהלום. אתה יכול פשוט לבקש מבעל החנות להניח את היהלום על המשקל האלקטרוני ואכן לוודא את משקלו. זוהי גם הסיבה שעדיף לרכוש יהלום בנפרד ולא יהלום שכבר משובץ בתוך הסט. יהלום מקובע כבר אי אפשר לשקול. מצד שני ברכישת יהלום בנפרד יש לשים לב שלא מחליפים לך יהלומים. רכשת יהלום, אתה עכשיו צריך שיבוץ של היהלום לתוך הסט, וחיבורו אל הטבעת. זה לא משנה אם בחרת טבעת זהב צהוב, טבעת פלטינה, או זהב לבן – צריך לחבר את היהלום שבסט אל הטבעת עצמה. זהו תהליך, ובתהליך הזה לא היית רוצה שיחליפו לך יהלומים, וישבצו לך יהלום אחר ממה שרכשת.


טיפ חשוב לגבי טבעות אירוסין ותכשיטים בכלל
אני רוצה לתת לך טיפ לגבי טבעות אירוסין, טבעות נישואין, ותכשיטים בכלל. זה טיפ מאוד חשוב שאני לא חושב  חושב שמישהו אי פעם ייתן לך. תראה, אני לא מתכוון להוציא שם לא טוב לתכשיטנים, כי אני עצמי מכיר כמה מהם ורוכש מהם מוצרים, ואני יודע שהם אנשים הגונים אשר עושים עבודתם נאמנה. אבל אני לא מדבר כאן על הכלל אני מדבר על היוצא מן הכלל, ובכל תחום עלולים להיות סוג של סוחרים שהם פחות הוגנים כלפי הלקוח. מה שאני רוצה לומר הוא שבתחום התכשיטנות והיהלומים יש תחרות עזה ממש כמו בכל תחום אחר, ויש מאבק על הלקוחות. מה שאני מציע הוא שבאותה החנות בה רכשת את טבעת האירוסין או את טבעת הנישואין, או כל תכשיט אחר, במקום הזה, ואך ורק במקום הזה, תגיע כדי לקבל שירות אודות המוצרים שרכשת.
יהלומים מפורסמים – לא לטבעת האירוסין שתיקנה
כמו אצל בני אדם גם אצל יהלומים יש כאלה מפורסמים יותר ויש מפורסמים פחות. להלן רשימת הסלב'ס של היהלומים – היהלומים המפורסמים ביותר והיקרים ביותר בעולם. את היהלומים הללו קרוב לוודאי שלא תשבץ בטבעת האירוסין לבת זוגך.
 האהובה שעזבה בגלל טבעת האירוסין
תאר לך סנריו כזה – אתה כבר זמן מה חושב להציע נישואין לאהובתך, לבסוף קיבלת החלטה סופית והחלטת להציע לה נישואין. וכיוון שהצעת נישואין אלגנטית כוללת טבעת אירוסין עם יהלום, הרי שאתה רץ אל חנות התכשיטים הקרובה אל ביתך, ורוכש טבעת יהלום נפלאה ויקרה עבור יקירתך. אתה מציע לה נישואין באווירה רומנטית, אומר את מילות הקסם, התינשאי לי? ופותח את הקופסה בה כמוסים כל חלומותיך אודות הבחורה הזאת, כן, וגם טבעת יהלום יפהפייה, שעליה שילמת במיטב כספך. עכשיו אתה בטוח שאתה בדרך לחופה ואתה מתחיל לתכנן את החתונה. אבל דווקא עכשיו בתקופה הזאת שהתארסתם ושאתם אמורים לעבור לשלב הבא – לחתונה – פתאום משהו קורה. אתה מתחיל להרגיש שבת הזוג שלך, איך לומר, הופכת אדישה יותר כלפיך, משהו ביחס שלה לא כמו שהיה בעבר, משהו השתנה. אתה חושב אולי זה הלחץ של החתונה, בכל זאת לא בכל יום בן אדם מתחתן, אבל יום בהיר אחד, היא אומרת לך שהיא רוצה לדבר. זה כבר לא נשמע לך כל כך טוב, ואתה מתמלא בחרדה, מה היא רוצה להודיע? היא מודיעה לך שהיא לא מרגישה שזה זה, ושהיא לא בטוחה בכל העניין, והוא חוזרת בה. אה כן, וקח את טבעת היהלום שלך. היא מחזירה לך אותה. שבועיים שאתה בדיכאון עמוק, איך אהבת חייך פתאום ככה עשתה תפנית של מאה ושמונים מעלות? איפה כל החלומות, כל התכניות, איפה האהבה?
טיפים לאחר קניית טבעת האירוסין
ובכן, רכשת עבור בחירת לבך טבעת יהלום – טבעת אירוסין. הצעת הנישואין היתה מדהימה, והיא נענתה לך בחיוב, היא אמרה כן. ענדת את טבעת האירוסין על אצבעה, ושניכם התרגשתם מאוד, הרגשתם כאילו אתם מרחפים בעננים. אתם כבר יכולים להתחיל ולתכנן את החתונה. כולם סביבכם נרגשים ושבעי רצון. ההורים מתמוגגים ושמחים עד אין קץ על הידיעה המרנינה. הבן שלנו מתחתן, הבת שלנו נישאת. כן, ההורים שלכם כבר מתחילים לפנטז על הנכדים שתביאו להם. בשעה שאתם עומדים רגע אחד לפני תכנון החתונה עצמה, אני רוצה שתשמרו על ההשקעה הנוכחית שלכם - כן אני מתכוון לטבעת היהלום, טבעת האירוסין אשר הענקת לאהובתך, לבחירת  ליבך. אם תפעל על פי העצות הללו מובטח לכם שתיהנו עד תום מטבעת האירוסין.

איך לנקות יהלומים וכיצד לתחזק טבעות אירוסין
טבעת אירוסין היא כנראה התכשיט היקר ביותר שרכשת עד כה בימי חייך. אני מאחל לך אירועים וסיבות טובות לרכוש עוד הרבה תכשיטים והרבה יהלומים, וגם מאחל לך שתמיד יימצא הכסף ברשותך לבצע את הרכישות הללו. אבל אל תחשוב שיהלום רק מפני שהוא החומר החזק ביותר בעולם, שאין צורך לתחזק אותו. גם ליהלומים צריך לדאוג, גם יהלום צריך לתחזק וגם בטבעות אירוסין צריך לדעת כיצד לטפל. בחיי היום יום היהלומים וטבעות האירוסין צוברים לכלוך, אבק, שומנים, שאריות סבון, ופיח. ואז אתה נזכר איך שכשרכשת את הטבעת היהלום נצנץ מתוכה באור יקרות – ממש היהלום שבכתר. וכאשר ענדת לראשונה את טבעת האירוסין על אצבעה של אהובתך, איך היא נראתה כל כך יפה ונפלאה. מה קרה עכשיו? מדוע קסמו של היהלום הועם? מדוע הוא נראה כה חסר חיים? מדוע אין הוא כה יפה כפי שהיה בתחילה? הכל מתחיל ונגמר בטיפול ובתחזוקה של הנכס היקר הזה הנקרא טבעת יהלום. אתה מבין כאשר היהלום מלוכלך הוא לא נראה כל כך אצילי ויפה, כאשר יהלום מלוכלך, כל הערכים האציליים והנהדרים שלו, אינם נראים לעין. החזר האור המדהים של היהלום יורד באופן משמעותי. מה הטעם ביהלום נקי, החתוך למופת, יהלום קראט אחד שלם, שהוא מלוכלך? הרי במצב הזה כבר אין הבדל גדול בינו לבין סתם חתיכת זכוכית. הטיפול ביהלום אינו טיפול ממושך, די בהשקעה של מספר דקות, אבל זה מסוג הדברים שפשוט צריך לעשות. הבשורה הטובה היא שיהלום מנוקה ומתוחזק ייראה יפה ומקסים ממש כמו בעת רכישתו.

טבעת אירוסין לעיניה של ארוסתך בלבד
כותרת של מאמר זה אודות טבעת אירוסין, יכולה לרמוז לך למה אני מתכוון. לאחר שרכשת עבור ארוסתך המיועדת טבעת יהלומים מקסימה – טבעת אירוסין, יש לפעמים פיתוי להראות אותה לחברים, למכרים וקרובי משפחה. רבים עושים זאת, וזוהי שגיאה, זוהי הסיבה שאני מייעץ לך כאן ועכשיו, לשמור את טבעת האירוסין לעיניה של ארוסתך בלבד. אחרי שכבר הצעת לה נישואין, ואחרי שהיא כבר ראתה אותה, בסדר גמור, היא יכולה להראות אותה לכל מי שרק מתחשק לה, אבל לא רגע אחד לפני. מדוע זה חשוב שזוג העיניים של בחירת לבך יהיו זוג העיניים הראשון שרואה את טבעת היהלום שרכשת עבורה? ובכן, אירוע של הצעת נישואין הוא אירוע חשוב, זהו אירוע מרגש, אנשים משקיעים המון זמן וכסף כדי להגות ולהוציא לפועל הצעות נישואין מעניינות, הצעות נישואין מקוריות. אני בטוח שגם אתה רוצה שהצעת הנישואין שלך תהיה מיוחדת ובעלת ערך.
טבעות אירוסין בעיצובים אישיים
אף על פי שמרבית האנשים שיציעו נישואין ירכשו טבעת אירוסין, טבעת יהלום מוכנה, הרי שישנם כאלה שאינם מסתפקים בטבעות הקיימות בחנויות התכשיטים. קיימים בשוק מעצבי תכשיטים מוכשרים המסוגלים לעצב טבעות אירוסין יוצאות מן הכלל, טבעות בעלות ייחוד, כך שהאישה שמקבלת כזאת טבעת מרגישה אף היא מיוחדת במינה. זה ממש כמו ללבוש בגדי מעצבים. כאשר קונים טבעת בחנות התכשיטים אז ייתכן מאוד שכאשר האישה תשווה את הטבעת שלה עם טבעות של נשים אחרות, היא תיתקל בדגם דומה לשלה. זה בדיוק כמו בחורה שמגיעה לנשף עם שמלה חדשה. היא כל כך שמחה בשמלה שרכשה, היא כל כך יפה והולמת אותה, היא ממתינה לרגע שתגיע למסיבה, ושכולם יחמיאו לה. אבל דווקא אז, ברגע הגדול, מתברר שעוד בחורה הגיעה למסיבה בדיוק עם אותה השמלה. אין דבר יותר מתסכל מזה עבור בחורה.

לרכוש ביחד טבעת אירוסין
מערכת היחסים שלכם עומדת לעבור מהפך, אתם זוג חברים כבר כמה שנים, ולאחרונה קיבלתם החלטה שאתם מעוניינים להינשא זה לזו. זוהי החלטה משותפת לשניכם ואתם מחליטים להתארס. בעוד שבמקרים רבים הבחור מפתיע את בת הזוג שלו בהצעת נישואין וטבעת יהלום, אתם קיבלתם מראש החלטה לגבי האירוסין. במידה מסוימת יש בזה יתרון, מכיוון שאתם יוצאים לרכוש את טבעת האירוסין יחדיו. אין צורך שהבחור יעשה בירורים מוקדמים עם החברות והאמא של בת זוג כדי לדעת מה הוא טעמה בתכשיטים. אין צורך להתלבט לגבי גודל הטבעת, מכיוון שהבחורה יכולה למדוד בעצמה בזמן אמת טבעות אירוסין רבות ככל שתרצה. נוכחותה של בת הזוג בתהליך חיפוש אחר טבעת האירוסין המושלמת, מסייעת רבות לתהליך מציאת הטבעת המתאימה.