טיפ חשוב לגבי טבעות אירוסין ותכשיטים בכלל

אני רוצה לתת לך טיפ לגבי טבעות אירוסין, טבעות נישואין, ותכשיטים בכלל. זה טיפ מאוד חשוב שאני לא חושב  חושב שמישהו אי פעם ייתן לך. תראה, אני לא מתכוון להוציא שם לא טוב לתכשיטנים, כי אני עצמי מכיר כמה מהם ורוכש מהם מוצרים, ואני יודע שהם אנשים הגונים אשר עושים עבודתם נאמנה. אבל אני לא מדבר כאן על הכלל אני מדבר על היוצא מן הכלל, ובכל תחום עלולים להיות סוג של סוחרים שהם פחות הוגנים כלפי הלקוח. מה שאני רוצה לומר הוא שבתחום התכשיטנות והיהלומים יש תחרות עזה ממש כמו בכל תחום אחר, ויש מאבק על הלקוחות. מה שאני מציע הוא שבאותה החנות בה רכשת את טבעת האירוסין או את טבעת הנישואין, או כל תכשיט אחר, במקום הזה, ואך ורק במקום הזה, תגיע כדי לקבל שירות אודות המוצרים שרכשת.



למה אני מתכוון? בחורה עם טבעת יהלום יפה עומדת בחלון הראווה של חנות תכשיטים, זה לא שהיא מעוניינת לרכוש משהו, יש לה כבר טבעת יהלום יפה ויקרה, אבל סתם ככה על הדרך היא נהנית להסתכל. בעל החנות שמבחין בבחורה מזמין אותה להיכנס פנימה ולהתבונן בסחורה, הבחורה אומרת שהיא סתם רק מסתכלת ושכבר יש לה טבעת יהלום. בעל החנות מעיף מבט בטבעת ואומר לעצמו כן יש לך, אבל לא קנית את זה אצלי. הוא מציע לבחורה לנקות לה את הטבעת בחינם. הבחורה שמחה על אדיבותו של התכשיטן רחב הלב, ומגישה לו את הטבעת. בעל חנות התכשיטים מעביר את הטבעת לעובד שלו ומבקש ממנו לנקות את הטבעת. העובד אכן מנקה את הטבעת, אבל בדרך פוגם ביהלום. מדוע שיעשה את זה? אנשים קנאים קיימים בכל התחומים, הוא מקווה שהאישה תגלה את הפגם ותלך להתלונן אצל מי שהיא רכשה אצלו את היהלום. לעומת זאת הוא היה האיש שהעניק לה ניקוי יהלום בחינם, כך שבפעם הבאה היא לעולם לא תרכוש יותר תכשיטים אצל בעל החנות שממנו רכשה את הטבעת, אלא תגיע אליו ותקנה ממנו.