לרכוש ביחד טבעת אירוסין

מערכת היחסים שלכם עומדת לעבור מהפך, אתם זוג חברים כבר כמה שנים, ולאחרונה קיבלתם החלטה שאתם מעוניינים להינשא זה לזו. זוהי החלטה משותפת לשניכם ואתם מחליטים להתארס. בעוד שבמקרים רבים הבחור מפתיע את בת הזוג שלו בהצעת נישואין וטבעת יהלום, אתם קיבלתם מראש החלטה לגבי האירוסין. במידה מסוימת יש בזה יתרון, מכיוון שאתם יוצאים לרכוש את טבעת האירוסין יחדיו. אין צורך שהבחור יעשה בירורים מוקדמים עם החברות והאמא של בת זוג כדי לדעת מה הוא טעמה בתכשיטים. אין צורך להתלבט לגבי גודל הטבעת, מכיוון שהבחורה יכולה למדוד בעצמה בזמן אמת טבעות אירוסין רבות ככל שתרצה. נוכחותה של בת הזוג בתהליך חיפוש אחר טבעת האירוסין המושלמת, מסייעת רבות לתהליך מציאת הטבעת המתאימה.



יחד עם זאת עליכם לקבוע מספר דברים לפני שאתה יוצאים אל חנויות התכשיטים. הדבר הראשון הוא קביעת תקציב. טבעות אירוסין קיימות במגוון רחב של מחירים. החל ממחירים של אלף שקלים ועד לטווח מחירים שמגיע לעשרות אלפי שקלים, ויותר. קביעת מסגרת תקציב תחסוך לכם אחר כך הרבה מאוד אי נעימויות וויכוחים שעלולים להתעורר בעת הרכישה. ראיתי כבר יותר מדי פעמים בחורה שנדלקת על טבעת יהלומים יקרה מאוד, והבחור נבהל מהמחיר המפורז. תאר לעצמך שאתה בחור ממוצע, שמרוויח משהו כמו אלפיים דולר בחודש, ופתאום בת הזוג שלך מתאהבת בטבעת יהלום יפה שמחירה 40,000 שקלים. לא חלמת להוציא סכום של ארבעים אלף שקלים על טבעת, אבל בת הזוג שלך מתעקשת, היא אוהבת את הטבעת ולא מעניין אותה שום דבר. אם תקבעו תקציב מראש, אז כל מה שיהיה עליך לומר הוא, מותק זה לא בתקציב שלנו. אתה פשוט תאמר את מילות הקסם הללו, ותצא מזה יפה ואלגנטי. אני כמובן לא מדבר על מצבים שקבעתם תקציב של עד 12,000 שקלים, ומצאתם את הטבעת המושלמת במחיר של 13,200 שקלים. במקרה שכזה כמובן שאתה תתגמש ותלך לקראת בת זוגך.



הצעה טובה היא לבחור מתוך המאגר האינסופי מספר טבעות אירוסין שמוצאות חן בעיניכם, ומתוכן לבסוף לקבל החלטה סופית לגבי הטבעת בהא הידיעה, הטבעת שתרכשו.