טבעת אירוסין יוקרתית



טבעת אירוסין יקרה תמיד תהיה משובצת ביהלום. אם כבר קראת באתר זה, ועברת על התכנים, אז אתה בוודאי כבר יודע שישנם כמה פקטורים הקובעים את הערך של היהלום. רמת החיתוך והגימור הם פקטור חשוב, רמת הצלילות והנקיון של היהלום הוא פקטור חשוב, וכן בסופו של דבר גם הגודל של היהלום חשוב. יהלום שני קראט ( 200 נקודות) הוא לא יהלום זול. קשה להתחרות בטוהר והיופי של יהלום יקר ומקסים, אם נוסיף לזה גם את עמידותו של היהלום וגם את האמרה יהלומים הם לנצח, הרי שאין משהו שמסמל את הקשר הזוגי האידאלי בין בני זוג, כפי שעושה זאת יהלום.

כאשר הגבר כורע על ברכיו ומבקש את ידה של הבחורה הוא מגיש לה את טבעת האירוסין. טבעת יקרה משובצת ביהלום יקר יפה ונוצץ משלימה את האפקט של הבעת הרצון של הגבר לשאת את הבחורה לאישה.
זוהי הסיבה שגברים רבים עושים מאמץ ומשתדלים לרכוש טבעת בעלת ערך, כזאת שמשובץ בה יהלום יקר.
מצד שני אפילו אם חלומך הוא להעניק לבת זוגך את הטוב ביותר, ואתה מעונין להעניק לה יהלום 2 קראט, בדוק מהו מצבך הכלכלי. אם אתה אדם שמרוויח 30 אלף שקלים בחודש, סביר מאוד שלא תתקשה לעמוד ברכישה מסוג זה. אך אם אתה אדם ששכרו נע בין 6000 שקלים ל  10000 שקלים, הרי שהמצב שונה מעט. אתה יכול להסתפק בטבעת אירוסין לא כה יקרה, טווח מחירים של 5000 שקלים עד 12 אלף שקלים עשוי להתאים עבורך. בטווח מחירים זה אתה יכול להשיג טבעת יפה מאוד ואלגנטית, אבל תשכח מיהלום 1 קראט (מאה נקודות). תצטרך להסתפק ביהלום או מספר יהלומים המשובצים בטבעת, בגודל ממוצע של 40 – 60 נקודות. כאשר אתה עומד לרכוש טבעת, בדוק האם מוענקת אחריות למוצר ולאיזה תקופת זמן.

טבעות מעצבים הן בדרך כלל טבעות מאוד יקרות, כך שאם אתה לא אדם אמיד, כדאי שתסתפק בהיצע הטבעות הדי גדול הקיים בשוק, ואל תיכנס לנישה הזאת של טבעות מעצבים.