לקנות טבעת אירוסין באינטרנט – האם זה כדאי?

 לקנות טבעת אירוסין
רכישת טבעת אירוסין
בעקבות מהפכת המידע וכניסתו המאסיבית של האינטרנט לכל תחומי חיינו, נוצרה ההזדמנות לבצע רכישה של טבעות אירוסין, טבעות נישואין ושלל תכשיטים, דרך האינטרנט. האם זה כדאי?


מעולם לא היה קל יותר לרכוש טבעות אירוסין המשובצות יהלומים, כפי שניתן כיום. אתה עושה חיפוש באינטרנט לטבעות אירוסין, אתה מתבונן בתמונות המרהיבות שמופיעות על המסך, עובר על המחירים, מאתר את הטבעת שנראית לך, מוסר את פרטי כרטיס האשראי שלך, והטבעת מגיעה עד אליך הביתה. אפשר גם לעשות חיפוש באנגלית ולהזמין מחו''ל, נשמע טוב? ובכן, אם היה מדובר במוצר צריכה אחר, כגון מכונת כביסה או מסך פלסמה ייתכן שהייתי אומר לך ששווה לבצע את הרכישה באינטרנט, הרי אני בעצמי רכשתי לא מכבר דרך האינטרנט מכונת כביסה, והייתי מאוד מרוצה מהרכישה. מכונת הכביסה הגיעה אליי עד הבית, טכנאי הגיע כדי להסביר אודות הפעלתה. לא חייבו אותי אפילו על ההובלה, והטכנאי לא דרש תשלום בעבור חיבור מכונת הכביסה וההסבר לגבי הפעלתה.



ידידי, כאשר מדובר ברכישת יהלומים דרך האינטרנט הסיפור שונה לגמרי. אם אתה משלם מראש וסומך על הספק שיישלח לך את היהלום הביתה....ובכן, הוא יישלח את היהלום, השאלה היא איזה יהלום יגיע אליך? אולי מדובר ביהלום שלא עובד נחתך ולוטש כהלכה, אולי מדובר ביהלום 1קראט אשר נחתך מתוך יהלום גולמי של 2 קראט (עבור כל קראט יהלום מלוטש נחוץ יהלום גולמי של 3 קראט). עד כמה היהלום באמת נוצץ, והאם יש בו פגמים שניתן לראות בזכוכית מגדלת, (שמגדילה פי 10) או יותר גרוע, פגמים שנראים גם ללא זכוכית מגדלת. חסרון נוסף ברכישת יהלום באמצעות האינטרנט הוא שאין לנו דרך להשוות עם יהלומים אחרים. כן נכון, מראים לנו תמונות וזה יכול לתת מושג כללי, אבל לא הייתי ממליץ לך לבצע קנייה של תכשיט יקר, בעיקר תכשיט המשובץ יהלומים אך ורק באמצעות האינטרנט.



אתה כמובן יכול בשלב הראשון לבחון את ההצעות באינטרנט, אבל תמיד בעת הרכישה מומלץ להגיע פיזית אל החנות, או אל הספק ולהיות נוכח ברכישת התכשיט. עם כל הכבוד לאינטרנט ולטכנולוגיה ישנם דברים שעדיין קונים בדרך המסורתית הישנה. אם בכל זאת החלטת לרכוש יהלום או טבעת אירוסין דרך האינטרנט בדוק את האחריות. לכמה זמן אתה מקבל אחריות על המוצר? אם אומרים לך שיש אחריות ל 30 יום או ל 90, תחשוב שוב האם זה כדאי לך לקנות שם. אני לא הייתי קונה בתנאים כאלה של אחריות ל 90 יום. אפילו על מכונת הכביסה שרכשתי באינטרנט קיבלתי אחריות של שנה, פלוס אופציה לרכוש במחיר נמוך עוד שנתיים אחריות, ואכן רכשתי את השנתיים אחריות הנוספות הללו. אז כשמדובר ביהלומים ותכשיטים? נו, באמת. קח בחשבון דבר נוסף, כאשר מדובר בשירות לאחר הרכישה לעולם השירות בחנות תכשיטים יהיה הרבה יותר טוב מאשר רכישה באינטרנט ממישהו שמעולם לא ראה את פניך.