כיצד לחסוך ברכישת יהלומים? כלל ה 20 אחוזים

קבל טיפ קטן לחסכון ברכישת יהלום עבור טבעת האירוסין של בת זוגך, אם תפעל על פי כלל ה 20 אחוז, הרי שזה עשוי לחסוך לך הרבה מאוד כסף. כלל ה 20 אחוזים אומר שאם יש לך שני יהלומים באותה איכות וצורה, על מנת שייראה הבדל בגודל היהלומים, אחד מהם צריך להיות כבד מהשני לפחות ב 20 אחוז. המשמעות של זה היא ששני יהלומים זהים בפרמטרים של חיתוך צבע וצורה – האחד במשקל 1.0 קראט אחד והשני במשקל 0.9 קראט, בעין רגילה לא ייראה כל הבדל ביניהם. כיצד אתה יכול להפיק תועלת מהאינפורמציה הזאת? ובכן, יהלום של 1 קראט עשוי להיות יהלום יקר מאוד, אבל כאשר מדובר ביהלום 0.9 קראט, המחיר מופחת, ואתה משלם הרבה פחות כסף. יחד עם זאת בעין רגילה לא רואים הבדל בגודל בין יהלום 1.0 קראט לבין יהלום 0.9 קראט. אתה עכשיו בוודאי מבין לאן אני חותר. אגב, כבר עכשיו אני רוצה לומר לך שאתה לא חייב לרכוש יהלום 1 קראט, אתה יכול לרכוש יהלום 0.5 קראט (חצי קראט) או אפילו שליש קראט.



יהלומים נחשבים לחומר הקשה ביותר ביקום, אך יהלום יכול לשרוט יהלום אחר. יהלומים כה קשים עד כדי כך שהם משמשים לחיתוך זכוכית. בוודאי שמעת על כך שעל מנת לחתוך זכוכית נחוץ סכין יהלום. אם יהלומים הם החומר הקשה ביותר על פני כדור הארץ, אז מדוע הם עלולים להיפגם בעת השימוש בהם, כלומר בשעה שעונדים את טבעת היהלום? עד כמה שזה יכול להישמע משונה, הרי שיהלומים עלולים להיפגם עם הזמן. אתה צריך להבין שאם תרכוש את היהלום היקר ביותר בעל רמת הצלילות הגבוהה ביותר, ובת זוגך תענוד את טבעת האירוסין הזאת עם היהלום לאורך זמן, הרי שאיכות היהלום עם הזמן תישחק, וערכו של היהלום יירד. זוהי גם הסיבה שברוב המקרים אין רוכשים את היהלומים האיכותיים ביותר לטבעות אירוסין. מכה חזקה, מכה חדה עלולה בהחלט לפגום באיכותו של היהלום.



יהלום שכבר משובץ במסגרת של הטבעת, קשה מאוד לאמוד את איכותו, מכיוון שהמסגרת שבה הוא משובץ עלולה להסתיר פגמים, כך שתמיד מוטב לרכוש את היהלום ולבקש לשבץ את אותו היהלום במסגרת הרצויה, המתחברת אל הטבעת.