טבעות אירוסין - כיצד לקבל תמורה מלאה לכספך

היהלומים המשובצים בטבעות אירוסין מסמלים אהבה נצחית. יהלומים אינם מתכלים, אינם נגמרים ומחזיקים מעמד זמן רב. יהלומים עוברים מדור לדור, מכיוון שהם לתמיד. היהלום הוא אבן יקרה, ולכן גם מעביר את המסר הבלתי נמנע, את יקרה לי. היהלום גם נתפס כמשהו מהחלום, משהו מאגדות מסעירות דמיון, אשר סיפרו לנו בילדותנו. ביהלום גלומה משמעות רבה, יהלומים מזכירים לנו אוצרות יקרים ומסתוריים. לא פלא שהיהלום מקושר בתודעה האנושית הכלל עולמית כמשהו רומנטי ואלגנטי המעיד על עושר ועל חיים מאושרים ונטולי דאגה. היהלום הוא מוצר מותרות ופאר,המזכיר לנו נסיכות, מלכים מלכות ואנשי אצולה.



מרבית האנשים הרוכשים טבעת אירוסין, זוהי עבורם הפעם הראשונה בה הם רוכשים יהלום בימי חייהם. אם זאת הצעת הנישואין הראשונה שלך, אז גם סביר להניח שאתה בחור צעיר, ואין לך נסיון עשיר ברכישת יהלומים. זוהי גם הסיבה שרבים חשים במבוכה וחוסר ידע כאשר מגיע הזמן להציע נישואין לבחירת לבם, והם צריכים לבחור טבעת אירוסין. יש הטוענים שלבחירת היהלום לטבעת יש השפעה על מערכת היחסים.



תקציב – בשעה שאתה מעוניין לרכוש טבעת אירוסין יפה ויוקרתית, הרי שעליך לקבל החלטה מהו התקציב שלך לענייין זה. טבעות יהלום קיימות במגוון רחב של מחירים. מהו התקציב שלך? כמה אתה רוצה להשקיע? שלושת אלפים שקלים, או אולי שבעת אלפים שקלים? אם אתה קצר מאוד בתקציב, הרי שניתן כיום להשיג גם טבעות אירוסין במחירים בסביבות האלף שקלים, אבל אל תצפה לאיכות גבוהה. לעומת זאת ישנן טבעות יקרות שנעות בסביבות העשרת אלפים שקלים. אם אתה שואל לעצתי (ואתה יכול לאמץ אותה אם אתה רוצה) תקבע את התקציב לטבעת היהלום על פי המשכורת שלך. למשל, בחור שמרוויח 6,000 שקלים בחודש, מן הראוי שירכוש טבעת לפחות במחיר זה. אדם המרוויח 12,000 שקלים בחודש, ראוי שירכוש טבעת אירוסין בשווי של 12,000 שקלים. זהו רק קו מנחה ואתה לא חייב ללכת על פיו, אבל זה נותן לך נקודת התייחסות טובה לגבי התקציב לטבעת. כן אני מכיר את הכלל שאומר להשקיע שתי משכורות. לדעתי מדובר בהייפ של יצרני תכשיטים וסוחרי יהלומים המעוניינים להגביר את המכירות וההכנסות שלהם. אתה מבין, קל מאוד להיסחף ולהשקיע ביהלום בשווי של שתי משכורות, שלוש משכורות ואפילו חמש משכורות, אבל לא הייתי מייעץ לך לעשות זאת. מדוע בכל זאת להשקיע שווי של משכורת חודשית בטבעת אירוסין? מכיוון שאתה רוצה לתת ערך אמיתי למתנה שאתה מעניק לאהובתך, סתם טבעת באלף שקלים אולי תעשה את העבודה, אבל תהיה זו מתנה זולה. בשעה שאתה משקיע במתנה יקרה, אתה מפגין את המחוייבות שלך, והרצון שלך לקשור את חייך בחייה של בחירת לבך.