טבעות אירוסין בעיצובים אישי

 טבעות אירוסין מעוצבות
טבעות מעוצבות אישית
אף על פי שמרבית האנשים שיציעו נישואין ירכשו טבעת אירוסין, טבעת יהלום מוכנה, הרי שישנם כאלה שאינם מסתפקים בטבעות הקיימות בחנויות התכשיטים. קיימים בשוק מעצבי תכשיטים מוכשרים המסוגלים לעצב טבעות אירוסין יוצאות מן הכלל, טבעות בעלות ייחוד, כך שהאישה שמקבלת כזאת טבעת מרגישה אף היא מיוחדת במינה. זה ממש כמו ללבוש בגדי מעצבים. כאשר קונים טבעת בחנות התכשיטים אז ייתכן מאוד שכאשר האישה תשווה את הטבעת שלה עם טבעות של נשים אחרות, היא תיתקל בדגם דומה לשלה. זה בדיוק כמו בחורה שמגיעה לנשף עם שמלה חדשה. היא כל כך שמחה בשמלה שרכשה, היא כל כך יפה והולמת אותה, היא ממתינה לרגע שתגיע למסיבה, ושכולם יחמיאו לה. אבל דווקא אז, ברגע הגדול, מתברר שעוד בחורה הגיעה למסיבה בדיוק עם אותה השמלה. אין דבר יותר מתסכל מזה עבור בחורה.



יתרון נוסף, מעבר לייחודיות של טבעת מעוצבת אישית היא שניתן להתאים את הטבעת לתכשיטים קיימים. אם כבר הענקת לבת זוגך טבעת אירוסין המשובצת יהלום, ואתה מעוניין ליצור טבעת נישואין שתהיה תואמת לזו של האירוסין, הרי שניתן לעשות זאת באופן מושלם על ידי מעצב תכשיטים. עוד יתרון הוא הגמישות, ניתן לבחור אבן ספציפית לטבעת שתעוצב, ניתן לבחור את הסטינג, כלומר את התושבת ליהלום, ואף את סגנון הטבעת עצמה. כאשר מדובר באיש מקצוע מעולה, הרי שהמוצר המוגמר עשוי להיראות מהמם.



ישנם אנשים פרפקציוניסטים שקשה להשביע את רצונם. אין חנות תכשיטים רצינית שהם לא ביקרו בה, אין אתר אינטרנט שעוסק בנושא שהם לא ביקרו בו, ואין מגזין אודות תכשיטים שהם לא קראו. האנשים הללו ראו כל כך הרבה טבעות אירוסין, שהם כבר היו יכולים להתמחות בנושא. אבל, הם לא אהבו מה שהם ראו, שום דבר לא השביע את רצונם. לאנשים אלה מתאים עיצוב בהתאמה אישית. מעצב התכשיטים ייוועץ אם הלקוח יבדוק מה הן דרישותיו ויציע מספר עיצובים, עד שהלקוח יהיה שבע רצון ומרוצה מהתוצאה הסופית.



אנשים שרוכשים טבעות כאלה יקרות ומעוצבות אישית נוטים בדרך כלל להחצין את האירוסין שלהם, ועשויים לשקול מסיבת אירוסין, שבה הבחורה תציג לראווה את הטבעת הנפלאה שלה.