טבעת אירוסין לעיניה של ארוסתך בלבד

הכותרת של מאמר זה אודות טבעת אירוסין, יכולה לרמוז לך למה אני מתכוון. לאחר שרכשת עבור ארוסתך המיועדת טבעת יהלומים מקסימה – טבעת אירוסין, יש לפעמים פיתוי להראות אותה לחברים, למכרים וקרובי משפחה. רבים עושים זאת, וזוהי שגיאה, זוהי הסיבה שאני מייעץ לך כאן ועכשיו, לשמור את טבעת האירוסין לעיניה של ארוסתך בלבד.



אחרי שכבר הצעת לה נישואין, ואחרי שהיא כבר ראתה אותה, בסדר גמור, היא יכולה להראות אותה לכל מי שרק מתחשק לה, אבל לא רגע אחד לפני. מדוע זה חשוב שזוג העיניים של בחירת לבך יהיו זוג העיניים הראשון שרואה את טבעת היהלום שרכשת עבורה? ובכן, אירוע של הצעת נישואין הוא אירוע חשוב, זהו אירוע מרגש, אנשים משקיעים המון זמן וכסף כדי להגות ולהוציא לפועל הצעות נישואין מעניינות, הצעות נישואין מקוריות. אני בטוח שגם אתה רוצה שהצעת הנישואין שלך תהיה מיוחדת ובעלת ערך. אם בת הזוג שלך תקבל את טבעת היהלום, ותהיה מאוד שמחה בה, היא בוודאי תרצה קצת לעשות שואו אוף, זה מותר לה וזה לגיטימי בהחלט, זה רק מראה עד כמה היא אהבה את המתנה שהענקת לה. אבל תאר לעצמך שהיא מספרת בהתלהבות גדולה לחברה שלה איזו טבעת יהלום נפלאה היא קיבלה, וחברה שלה שולחת מבט חצי משועמם לעבר הטבעת, ואומרת משהו כמו, כן טבעת יפה, ראיתי אותה כבר.



אתה מבין? זה לא מוסיף לאירוע, להפך זה גורע מעוצמתו של האירוע הזה – הצעת הנישואין. דבר אפילו עוד יותר חמור שלא כדאי לעשות הוא לתת לחברה שלה למדוד את הטבעת עוד לפני הצעת הנישואין. במקרה כזה החברה עלולה לספר לארוסתך שהיא כבר מדדה את הטבעת וניסתה אותה. אל תעשה את זה בשום פנים ואופן. שמור בסוד על הטבעת, אל תראה אותה לאיש לפני שבת הזוג שלך ראתה אותה. היא תעריך את זה מאוד, זה גם מראה על בגרות נפשית, ומעיד על איפוק. כל אלה הן תכונות מעולות, והיא תייחס אותן אליך. יום למחרת או מספר ימים מאוחר יותר, אתה יכול לציין באוזניה את העובדה שלא הנחת לאיש לראות את טבעת היהלום לפניה, תאמין לי שהיא תגלה כלפיך הערכה רבה על המחווה האכפתית והמתחשבת הזאת.