האם לחגוג מסיבת אירוסין?

 מסיבת אירוסין
חוגגים מסיבת אירוסין
באיזה מקרים שווה לשקול לחגוג את האירוסין במסיבה? אילו החלטות צריך לקבל לאחר שטבעת האירוסין נענדה על ידה של הבחורה? ועוד רעיון יפה שניתן ליישם לאחר מסיבת האירוסין.


בין אם טבעת האירוסין כבר הוענקה או בין אם אתה מתכוון להעניק טבעת יהלום – טבעת אירוסין לבת זוגך, הרי שזה הזמן שבה עולה השאלה, האם לחגוג מסיבת אירוסין? אין זה אירוע חובה, וכמובן שניתן להמתין לאירוע הגדול – החתונה עצמה, אבל ישנם מקרים בהם זוגות מחליטים לחגוג את מסיבת האירוסין. מדובר במקרים בהם החתונה מתוכננת לטווח ארוך, כלומר הזוג יינשא בעוד כשמונה חודשים, כך שיש עוד המון זמן עד החתונה, ורוצים לציין את האירוע בפני קרובים וחברים. יש החוגגים את האירוסין במסיבה, מכיוון שהם רוצים מסיבה קטנה ואיכותית משלהם, עם החברים הקרובים ביותר, ובני המשפחה הקרובים ביותר. הרי ידוע שבחתונה מזמינים המון אנשים, בגלל המחוייבות, ולא נעים לא להזמין את האחות של הדודה ההיא, ואת החבר לעבודה ההוא.


אפשר לעשות מסיבת אירוסין קטנה בבית בהשקעה קטנה, לארגן רמקולים טובים עם מוזיקה, לקנות מזון ומשקה, והרי לכם מסיבה מצויינת ולא יקרה כלל וכלל. מצד שני אם אתם לא רוצים להתאמץ ומעדיפים שיפנקו אתכם, ולא אכפת לכם להשקיע בזה קצת יותר כסף, אפשר לסגור אירוע במסעדה. בכל מקרה אל תסחפו, ערכו מסיבת אירוסין בהתאם לתקציב שלכם, אין הכרח להשקיע הרבה מאוד כסף במסיבת אירוסין, אפשר לעשות את זה בתקציב סביר.


רעיון יפה הוא לשלוח לאחר מסיבת האירוסין מכתבי תודה לכל מי שהשתתף בשמחתכם. מדובר בכרטיס שמופק מאחת התמונות שלכם יחד באירוע. המהדרין כותבים את מכתב התודה בכתב ידם, כך שהמקבל את מכתב התודה, חש את היחס האישי. אם את בחורה וקיבלת הצעת נישואין, השבת עליה בחיוב, עלייך לשקול כבר מעכשיו, האם לאחר החתונה את מעוניינת לשנות את שם המשפחה שלך. בעבר זה היה מובן מאליו שהאישה שינתה כמעט באופן אוטומטי את שם משפחתה לאחר הנישואין, בימנו זה לא חד משמעי. יש בחורות שיאמצו את שם המשפחה של הבעל, יש שיעדיפו לדבוק בשם המשפחה שלהן, ויש כאלה שישלבו - יותירו את שם המשפחה הנוכחי שלהן, ורק יוסיפו את שם המשפחה של בן הזוג. כך או כך, זה זמן טוב לחשוב על העניין, ולקבל החלטה. את יכולה להתייעץ עם חברות קרובות, ולהחליט לגבי שם המשפחה.