לבחור טבעת אירוסין, איך?

 לבחור טבעות אירוסין
תהליך בחירת טבעת אירוסין, עשוי להיות מעט מבלבל עבור מרבית הגברים. מכיוון שברוב המקרים מדובר ברכישת טבעת היהלום הראשונה שאי פעם תקנה, הרי שצריך לדעת ולהבין מספר עובדות הכרוכות בנושא של טבעות אירוסין.



החלטת להציע לה נישואין, יפה מאוד! אוקי, כבר הכנת הכל אתה יודע היכן תתבצע הצעת הנישואין, קבעת את המועד, הכנת את הרקע לאירוע, אבל יש תמיד את השלב הזה שהגבר כורע ברך ושואל את הבחורה, התינשאי לי? ואז הוא שולף קופסה עם טבעת, זאת לא טבעת נישואין, הרי את טבעת הנישואין הוא יענוד לה בחופה. אז איזו טבעת זו? זוהי טבעת אירוסין. בשונה מטבעות נישואין, טבעות אירוסין הן טבעות המורכבות משני חלקים. החלק הראשון הוא המרכב, הטבעת עצמה, ואילו החלק השני היהלום, או האבנים היקרות. היהלום שבטבעת מבטא שפע, עושר, שמחת חיים, אור יקרות, ואף יציבות ועוצמה, שכן היהלום הוא אבן יקרה עמידה ביותר – יהלומים הם לנצח, ולכן הם גם מסמלים את הנצחיות של הקשר.



קיימים מספר הבדלים בבחירת טבעות אירוסין לעומת בחירת טבעות נישואין. ראשית, כאשר אתה בוחר טבעת אירוסין, לא כל הגברים יודעים באופן אבסולוטי שאכן הבחורה שאיתם תיעתר לבקשת הנישואין. נכון, ישנם מקרים רבים שכבר סוכם על חתונה, אבל במקרים רבים אחרים, הגבר מתכנן את הצעת הנישואין, ובשלב מסויים מציע נישואין. הבחורה יכולה לקבל את ההצעה, אבל יכולה גם לסרב. כלומר, אם אתה לא סגור על זה שהיא תגיד לך כן, אז ייתכן שאתה מסתכן ברכישת טבעת אירוסין שאחר כך תצטרך למכור. בבחירת טבעת נישואין, אתה כבר נמצא בשלב שהיא הסכימה להינשא לך, ועכשיו זה רק עניין פורמלי.


בוא נאמר שאתה בטוח במאת האחוזים שהצעתך תתקבל בחיוב. אתה צריך לקחת בחשבון את אופייה של בת הזוג שלך, יש בנות זוג, שזה ממש לא משנה להן איזו טבעת תינתן להן, זו יכולה להיות טבעת זהב פשוטה, משובצת באבן מזל, לעומת זאת ישנן בחורות שאם יקבלו טבעת זולה, עלולות לפרש לא נכון את כוונתו של הבחור, משהו בנוסח, שהוא אולי לא מעריך אותה מספיק, או שאולי זה מעיד על קמצנות, והיא לא מעוניינת להינשא לקמצן. יש בחורות שחושבות שגודל אהבתו של הבחור היא כגדול היהלום. אף על פי שעל פי רוב אין שום קשר בין שני הדברים, צריך להבין שבחורות שונות מגיבות באופן שונה, ואנו מדברים כאן על תגובה רגשית, תגובה אמונציונאלית ולא תגובה לוגית שכלתנית.